Gym

Zajęcia

Michał
TRENING SIŁOWY –
ogólnorozwojowy trening siłowy z wolnymi ciężarami i oporami zewnętrznymi
TRENING OBWODOWY – ogólnorozwojowy, wielopowtórzeniowy trening oporowy w interwałach czasowych
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Natalia
KETTLEBELLS
– zajęcia budujące siłę, wszechstronną sprawność fizyczną, wytrzymałość, wydolność i dynamikę. Zapewniają redukcję tkanki tłuszczowej, poprawę elastyczności, wzmocnienie mięśni i stawów. Stanowią doskonałe uzupełnienie dla innych dyscyplin sportowych.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dominika
WOD –
Workout of the Day, prowadzone są zajęcia typu Cross. Są to zajęcia przekrojowe, mające na celu zwiększenie Twojej sprawności fizycznej. Nie ma tu miejsca na nudę i rutynę. Ćwiczymy zmienne, funkcjonalne ruchy o wysokiej intensywności.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Michał M.
HIIT (45”) –
trening interwałowy charakteryzujący się krótkim czasem wysiłku, ale wysoką intensywnością.
Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które mają niewiele czasu na trening w ciągu dnia. Regularny trening zapewni znaczącą poprawę wydolności i wysmuklenie sylwetki.
Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej oraz ćwiczeń wyciszających.

Full Body Workout (FBW) to rodzaj treningu charakteryzujący się ćwiczeniami siłowymi na wszystkie grupy mięśniowe. Poranne zajęcia zagwarantują rozbudzenie oraz zastrzyk energii na cały dzień.

MENTOR PUMP – zajęcia opierające się o ćwiczenia siłowe i aerobowe. Nastawione na modelowanie sylwetki oraz ogólne wzmocnienie siły i wytrzymałości. Trening odbywa się głównie z użyciem sztang i ciężaru własnego ciała. Ciężar dobierany indywidualnie do potrzeb i poziomu wytrenowania uczestnika.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Grzegorz
KALISTENIKA – UPPER BODY
– sylwetkowy trening kalisteniczny poświęcony budowaniu, kształtowaniu oraz wzmacnianiu mięśni górnych części ciała.

TRX – WZMACNIANIE  – kalisteniczny trening poświęcony wzmacnianiu mięśni posturalnych. Uzupełniany ćwiczeniami w systemie TRX.

KALISTENIKA – LOWER BODY – sylwetkowy trening kalisteniczny poświęcony budowaniu, kształtowaniu oraz wzmacnianiu mięśni dolnych części ciała.

TRENING WYDOLNOŚCIOWY – zróżnicowany trening wydolnościowy w oparciu o stacje, obwody, intewały oraz system TRX.

TRX – ROZCIĄGANIE I STABILIZACJA – trening rozpoczynany krótkim setem wydolnościowym z TRX, po którym następuje przejście do pracy nad pełnymi i prawidłowymi zakresami ruchu w stawach oraz budowaniem w nich stabilizacji.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Rafał
TAJSKI BOKS – zajęcia sztuk walki z elementami boksu, kickboxingu, muay thai oraz samoobrony. Zajęcia skierowane są głównie dla osób początkujących, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w sztukach walki.