Przysiad to jedna z podstawowych umiejętności – zarówno w treningu funkcjonalnym, sportowym czy chociażby w poruszaniu się. Dobry przysiad to przede wszystkim stabilny i zdrowy kręgosłup mocne nogi i biodra. Od tego zależy w dużej mierze nasze zdrowie i sprawność. Jeżeli chcesz zbudować silne nogi lub  poprawić swoje wyniki w dwuboju czy crossficie to zajęcia dla Ciebie!

Martwy ciąg jest jednym z trzech podstawowych ćwiczeń, które pozwalają zarówno na bezpieczny trening z ciężarami jak i na zdrowe funkcjonowanie w codziennym życiu. Od tego jak dobrze opanujemy to ćwiczenie zależy na ile bezpiecznie będziemy dźwigać/ nosić różne obciążenia w codziennym życiu, wszelkie podnoszenia ciężaru z ziemi to właśnie warianty martwego ciągu.
Ponad to martwy ciąg występuje jako ćwiczenie akcesoryjne w wielu sportach wzmacniając korpus, pośladki i mięśni dwugłowe. Jeżeli chcesz zbudować silny grzbiet, core i nogi lub poprawić swoje wyniki w dwuboju czy crossficie to zajęcia dla Ciebie!

Co robimy na zajęciach?
Początkujący uczą się techniki, doskonalą ją na pustych sztangach lub niewielkich ciężarach. Wykonują ćwiczenia akcesoryjne mające za zadanie pomóc w późniejszym, poprawnym wykonaniu ćwiczeń.

Zaawansowani mają okazję pracować na dużych ciężarach.